2012. április 23.

Vidám fotók a falra II.

Elérkeztünk az első fotós segítségem második részéhez, ami igazándiból csak egy kis segítség ahhoz, hogy kerüljenek a fényképek végleges helyükre. Ha lemaradtatok volna, az első részt itt találjátok.

1. Nyomtatás:

Először is, ki kell nyomtatni őket. Az a tapasztalatom, hogy ha nincs otthon professzionális- vagy fotónyomtatód, akkor célszerűbb elvinni egy nyomtatóirodába, ahol több méretben is kézhez kaphatod a kész képeidet. Hidd el, nem annyira drága, ha nem fotópapírra nyomtatsz,  de mindenképpen igényes megoldás.

2. Keretezés:

A keretek közül én elsősorban az Ikeában fellelhetőeket ajánlanám, én azokat szoktam használni kiállításhoz is: elegánsak, letisztultak és nem veszik el a figyelmet a képről, ami benne van. Ráadásul elég jól variálhatóak.

3. Elrendezés:

Térjünk rá a képek elrendezésének kérdésére. Ahány nappali/hálószoba/előszoba, annyi lehetőség, úgyhogy mindenképpen fontold meg jól, mit hova szeretnél. Én úgy szoktam, ha kiállítást tervezek, hogy leterítek egy-két fehér lepedőt, majd a bekeretezett, kész képeket addig pakolászom, amíg meg nem vagyok elégedve az eredménnyel.  Ehhez egy kis inspiráció Ann Beck ábrájából:


Ha kipróbáltátok ezt a tippet, fényképezzétek le és küldjétek el a from-panka@live.com-ra, szeretném látni nagyon,hogyan rendezgettétek el a képeiteket! :)

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése