2013. március 25.

Mixtape #1 | Genesis

Szép hétfőt nektek! Ahogy egyre jobban belemerültem a gyakorlásba, ráleltem Breanna Rose oldalára és blogjára, és nagyon inspirálónak találtam. A zenéket is, amiket megosztott, úgyhogy ezen indíttatásból jelentkezem ünnepélyesen az első saját mixtape-emmel. :) Hogy egy kicsit jobban induljon ez a hét (húsvéttal a végén!), összeállítottam egy válogatást a mostani kedvencekből, remélem, tetszeni fog nektek. :) Az alábbi linkre kattintva meghallgathatjátok.

Genesis | 8tracks

Tracklist:
1. Of Monsters and Men | Yellow light (Cillo remix)
2. Mmoths | All these things
3. Mumford & Sons | I will wait
4. The Lumineers | Ho hey
5. Chvrches |  The mother we share
6. Bombay Bicycle Club | Shuffle
7. Grimes | Genesis
8. Tristam & Braken | Flight

A borító alapja Marie Hochhaus csodás fotója.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése